خبرهای داغ:
دبیر ستاد انتخابات استان قزوین؛

ثبت بیش از ۴۷۰ هزار تعرفه اخذ رأی در سطح استان قزوین 

ثبت بیش از ۴۷۰ هزار تعرفه اخذ رأی در سطح استان قزوین 
فتوعی عنوان کرد: تا اینساعت بیش از ۴۷۰ هزار نفر تعرفه اخذ رأی در استان مصرف شده و این آمار به تعرفه های مصرفی هم نزدیک است.
کد خبر: ۹۶۱۱۷۴۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵

قزوین_ به گزارش بسیج، حامد فتوحی دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در میز رسانه این ستاد در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق دستور استاندار و با هماهنگی هیئت نظارت، شعب ثابت روستایی و همچنین شعب سیار شهری و روستایی که مراجعه کننده ندارند می توانند برای بستن شعبه و شمارش آرا اقدام نمایند.

وی گفت: در سایر شعب تا ساعت ۲۴، زمان اخذ رای تمدید شد. بنابر قانون بعد از ساعت ۲۴ درب های شعبه بسته خواهد شد و از افرادی که داخل شعبه هستند اخذ رای انجام شده و از ورود افراد به شعبه اخذ رای قطعا جلوگیری خواهد شد.

فتوحی اظهار کرد: تا اینساعت بیش از ۴۷۰ هزار نفر تعرفه اخذ رأی در استان مصرف شده و این آمار به تعرفه های مصرفی هم نزدیک است. از ساعت ۲۴ در محل شعبه شمارش آرا انجام خواهد شد و بنا به سلسله مراتب، بحث تجمیع آرا انجام می شود و نهایتا در شهرستان، کلیه شعب شهرستان تجمیع آرا خواهد شد و در استان مشخص می شود.

فتوحی عنوان کرد: با توجه به گزارشات ارائه شده از شعب اخذ رأی، در برخی شعب استان فرایند اخذ رأی در این ساعات بیشتر شده و در بعضی از شعبه ها همچون البرز، مهرگان و محمدیه، صف های متوسطی تشکیل شده است. 

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: گزارشات متعددی هم از سوی بازرسان هیئت بازرسی استان و هم از سوی بازرسان ویژه استاندار ارائه و بررسی شده که متقن نبوده اما چنانچه این گزارشات مستنداتی داشته باشد به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد. 

فتوحی با اشاره به زمان اعلام آرا گفت: در انتخابات ریاست جمهوری استانی چیزی اعلام نخواهد شد و اعلام رسمی باید از سوی رئیس ستاد انتخابات کشور و یا شخص وزیر اطلاع رسانی انجام شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار